Renault 21
Renault 21 byl prvně představen na autosalonu v Ženevě roku 1986 jako nástupce R 18. Byl vyráběn ve třech variantách karoserie - se stupňovitou zádí, se splývavou zádí a jako kombi pod označením Nevada. Renault 21 se také prodával v USA pod názvem Medallion. Výroba jednadvacítek ve verzi se stupňovitou a splývavou zádí byla ukončena roku 1994 a nahrazena úspěšným modelem Laguna, rok nato byla ukončena i výroba modelu Nevada.
Viktor Kazda
Galerie
Technická data | ||||
Karoserie se splývavou a stupňovitou zádí | ||||
Délka [mm] | 4461 | |||
Šířka [mm] | 1726 | |||
Výška [mm] | 1400 | |||
Nápravy | ||||
Přední [mm] | 1435 | |||
Zadní [mm] | 1400 | |||
Rozvor [mm] | 2659 | |||
Karoserie v provedení kombi | ||||
Délka [mm] | 4693 | |||
Šířka [mm] | 1726 | |||
Výška [mm] | 1430 | |||
Nápravy | ||||
Přední [mm] | 1454 | |||
Zadní [mm] | 1400 | |||
Rozvor [mm] | 2750 | |||
Motory | ||||
Model | vrtání [mm] | obsah [ccm] | výkon [kW] | poznámka |
TL, GTL, GTS, TSE, RS | 81x83,5 | 1721 | 54-66 | - |
RX,TXE,GTX,GTX 4x4 | 88x89 | 2165 | 79 | - |
RX, TXE, TXI, TXT | 88x82 | 1995 | 85-99 | - |
2L Turbo | 88x82 | 1995 | 119-129 | - |
GTD, TD | 86x89 | 2068 | 53 | turbo diesel |
Turbo D | 86x89 | 2068 | 65 | turbo diesel |