9. sraz - Tábor

Tak trochu pracovní sraz

Velké vodě navzdory

20.9. - 22.9.2002

Dnes, jeden den po 9. srazu Renault Clubu Česká republika a fandů automobilů Renault můžu říct, že naše setkání považuji za úspěšné. Dnes už také mohu přiznat, že toto setkání bylo ohroženo a že se také mohlo stát, že by se vůbec nekonalo. Na vině by byly povodně, které silně postihly také Táborsko a Českobudějovicko. Napjatě jsme sledovali jejich průběh a hodnotili, bude-li možno setkání uskutečnit.

Budu krátce rekapitulovat: Část kempu, kde jsme měli trávit víkend byla pod vodou, Silnice, kudy jsme měli jezdit orientační závod byly pod vodou, silnice, kudy měla vést spanilá jízda byly pod vodou, spousty věcí v okolí byly zničeny, někteří naši členové a kamarádi byli pod vodou. Za této situace jsme se rozhodovali, zda sraz uspořádáme či nikoli a pakliže uspořádáme, tak jak. Když voda ustoupila a byl zjištěn rozsah škod, dohodli jsme se, že sraz bude a že v rámci jeho pořádání pomůžeme jednomu z nejvíce postižených městeček, Veselí nad Lužnicí.

Přestože v pátek skoro celý den lilo, sešlo se nás necelých šedesát aut, z nichž se 49 účastnilo soutěží. Večer, krátce po deváté hodině se rozběhl první orientační závod. V itineráři bylo pouhých 10 značek a jeden vložený itinerář na 29 kilometrů. Právě ten vložený itinerář způsobil, že především nováčci měli trošku potíže při jeho řešení. Ten vložený itinerář znamenal jediné, povinnost na každé značce dej přednost v jízdě odbočit doleva. A to byl kámen úrazu. Ne každý si jej totiž přečetl. Píšu to především proto, že v některém z dalších orientačních závodů se mohou takovéto pokyny vyskytnout.

Sobotní ráno začalo, jako obvykle jízdou zručnosti, ve které excelovaly především známé tváře. Mimo startovní pořadí, jako měřená vložka odstartoval Ondra Kukla (5 let) na své minikáře a všem nám ukázal, že nedostatek plnoletosti a řidičského průkazu není na překážku dosažení zajímavého času:-).

Po obědě jsme vyrazili na spanilou jízdu, nejdelší v historii našeho klubu, dlouhou přes 29 kilometrů do Veselí nad Lužnicí, kde nás očekával starosta městečka, pan Hynek. Cesta nám trvala hodinu. Jet v koloně 55 vozů, tak aby nedošlo k její roztržení není žádná legrace. Maximální rychlost kolony byla 45 km/h. Byla li tato rychlost překročena, kolona se začala trhat. Přesto však, že jsme až téměř do cíle jeli bez policejního doprovodu, nedošlo na žádné křižovatce ke krizové situaci. Před Veselím na nás už policie čekala a udržovala křižovatku pro nás průjezdnou. Doprovodný policejní vůz pak více než kilometr dlouhou kolonu doprovodil s blikajícími majáky až na náměstí, odkud jsme pěšky, v doprovodu pana starosty pokračovali k místnímu sportovnímu areálu, který byl v době záplav místy až dva metry pod vodou. Za symbolické dvě hodiny jsme odklidili bahno ze dvou tenisových kurtů, odnosili několik tun rozbitého asfaltu a odklidili naplaveniny z přilehlých břehů. Není divu, že se toho stihlo tolik. Počet pomáhajících renaulťáků přesahoval stovku, pracovní tempo bylo vražedné a bez přestávky. Byl jsem velmi hrdý na nás všechny, na to, že se dokážeme nejen báječně bavit, ale také pomáhat.

Po návratu do kempu jsme rychle vyrazili postavit trať sobotního orientačního závodu, tak aby mohl být odstartován co nejdříve. Po odstartování jsme ale zjistili, že část silnice, po které závod vedl a která byla ještě před hodinou průjezdná je uzavřená. Jako řešení byla narychlo postavená průjezdní kontrola, která operativně změnila trasu, tak aby bylo možno pokračovat bez přerušení závodu. Výsledkem bylo sice prodloužení trasy o 4 kilometry, ale zase si na své přišli ti, kteří svému autu rádi protáhnou perka po klikatých okresních silnicích. Po dojetí do cíle se ti, kteří ještě měli sílu sešli u skleničky a někteří dokonce vydrželi až do rána, což pro ně mělo zhoubné následky :-).¨

Poděkování patří všem renaulťákům, kteří nám s organizací pomáhali a všem, kdo věnovali věcné ceny pro vítěze. Dík také patří sponzorům 9. srazu, firmám TOTALFINAELF a AUTO KELLY.

(Text Viktor Kazda, foto: Petr Váňa, Roman Velíšek, Vladimír Zumr)


Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Start. č. Jméno Vůz Jízdy zručnosti Vědomostní test Orientační závod Celkové pořadí 9. srazu
1. jízda 2. jízda Celkem 1. závod 2. závod Celkem
1 Luděk Stibor R8 1132, 1968 38 999 43 999 999 999 40 44
2 Martin Danko R19 1,8 16V, 1991 7 5 4 8 999 13 30 4
3 Pavel Kubart Espace 2,2i, 1988 8 17 11 28 999 13 30 16
4 Jiří Hlad Espace, 1989 34 32 29 17 16 34 23 31
5 Martin Turyna R19 Chamade, 1990 40 25 28 10 1 6 2 23
6 Vladimír Říha Espace, 1993 37 26 27 35 999 13 30 30
7 Roman Lisičan R 19, 1989 26 999 39 999 7 999 29 40
8 Václav Bláha R 19, 1989 28 24 26 20 11 27 17 26
9 Pavel Sobotovič R 19, 1992 10 22 13 20 13 4 8 9
10 Martin Hemala Twingo, 1995 18 3 9 31 13 28 19 21
11 Petr Fuks R Medallion, 1988 19 999 37 999 22 999 35 39
12 Petr Havlíček P 205 999 999 44 10 999 1 28 33
13 Pavel Turyna R 11 GTX, 1988 24 20 22 4 18 4 10 6
14 Vladimír Zumr R5, 1981 999 999 44 5 999 999 40 35
15 Pavel Jindřišek R 19 1,9dT, 1995 23 28 24 26 4 33 16 29
16 Milan Sedláček R 11, 1985 36 999 42 999 999 999 40 43
17 Hana Ludvíková R 5, 1986 35 31 29 28 24 6 13 27
18 Richard Kukla R 5, 1989 9 13 10 23 16 13 12 10
19 Adéla Kittlerová Clio, 1999 16 27 19 26 25 28 25 25
20 Marek Konečný Laguna 2,2D RXE,1995 14 21 15 8 25 20 22 12
21 Lukáš Zumr R5, 1982 999 999 44 999 999 999 40 45
22 Petr Muláček Megane Coupe, 1996 17 1 8 10 10 1 3 2
23 Oskar Teimer Laguna 2,0RT, 1995 13 4 7 31 8 6 5 8
24 Richard Volárik Megane Coupe, 1999 5 6 3 31 6 6 4 5
25 Velíšek Roman Laguna 3 11 5 17 5 30 15 11
26 Marek Pimper R 19 16V, 1994 32 18 23 1 1 1 1 6
27 Petr Majvald Clio, 1992 30 999 40 999 25 999 36 41
28 Tomáš Fencl R 19 1,4i cham., 1993 25 9 14 23 23 20 21 20
29 Radek Bejček R 19, 1994 1 7 2 1 12 20 14 2
30 Jáchym Knedlhans Laguna, 2001 29 14 19 15 19 6 11 14
31 Petr Pilař R 19, 1991 33 10 19 20 29 13 20 19
32 Karel Klika R 19 16V, 1992 21 30 24 15 999 19 33 24
33 Jiří Konečný Clio Baccara, 1993 2 2 1 6 9 6 6 1
34 Jan Krčil Espace, 1991 999 23 38 17 13 6 9 32
35 Michal Mareš Fuego, 1984 999 999 44 999 999 999 40 45
36 Jan Bek R 19, 1993 11 19 12 31 3 13 7 17
37 Robert Mojžiš Fuego V6, 1981 12 999 35 999 30 999 39 37
38 Jan Stokuč R8 1130, 1964 20 16 17 1 999 26 38 12
39 Ondřej Demut Laguna 27 8 15 10 999 20 34 15
40 Stanislav Lacina Megane, 1996 39 29 31 10 28 31 26 28
41 Martin Tresk R 25 TD 4 12 6 28 19 31 23 18
42 Jan Lamač R19 22 15 18 23 19 20 18 21
43 Robert Šemnický R18 4X4 (HAR-D TOP), 1984 999 999 44 999 999 999 40 45
44 Michal Mareš R 19 16V, 1995 15 999 36 999 999 999 40 38
45 Libor Gruber R Rapid, 1991 6 999 34 999 999 999 40 36
46 Eva Přibylová Twingo 999 999 44 999 999 999 40 45
47 Ivo Peša R19 31 999 41 999 999 999 40 42
48 Miloš Stankovič R25 999 999 44 999 999 999 40 45
49 Jaroslav Votoček R Laguna 1,8, 2000 999 999 44 6 999 25 36 34


Zpět na seznam srazů

Chtěl po vás někdy policicta úplatek?
Ne nikdy
Naznačil, že by chtěl
Ano, ale nedal jsem mu ho
Ano, dal jsem mu ho
Úplatek jsem sám nabídl
Desatero účastníka dopravní nehody. 3. Zajisti místo výstražným trojúhelníkem.